Coraz to większa ilość marketerów zauważa gigantyczne możliwości działania reklamy na portalach społecznościowych. Już w tym czasie, większa część firm, uznanych marek, podaje własnym odbiorcom kontakt na jedna z platform społecznościowych. Portale te, jako miejsce spotkań nieograniczonej liczby entuzjastów internetu, są również miejscem do dyskusji, wymiany poglądów, oceny artykułów.
Internauci konstruują specyficzne kluby jednoczące wielbicieli, hołdowników wskazanych artykułów, usług, przedsięwzięć – sprawdź prowadzenie fanpage oferta. Jeden fanpage, to chociaż 50 entuzjastów. Takich fanpage’y jest najwięcej, ponieważ ponad 60 tysięcy. Dla zamiarów marketingowych, im większy fanpage, tym lepsze dotarcie z reklamą. Parę krajowych profili pozyskało dotychczas od kilkudziesięciu tysięcy do kilkuset tysięcy hołdowników, co ukazuje jak gigantyczny jest to potencjał reklamowy.
Taka ilość fanów, miłośników danego profilu, jest już reklamą samą w sobie. Właściwe produkty będą zrzeszały dużą ilość entuzjastów, jest to nieuniknione. Wielbiciele znaleźli swoje miejsce do wymiany opinii, wrażeń, do dyskusji – tak w rzeczywistości, to oni mają w tej chwili potencjał do dalszego kreowania wizerunku danego profilu.