Strona/Blog w całości ma charakter reklamowy, a zamieszczone na niej artykuły mają na celu pozycjonowanie stron www. Żaden z wpisów nie pochodzi od użytkowników, a wszystkie zostały opłacone

Rodzinne wczasy za granicą – pożycz przyczepę kempingową

Kiedy tak właściwie nadszedł upragniony czerwiec nie zdołałam doczekać się urlopów. Na zakończenie roku szkolnego poszłam wraz z przyjaciółkami. Dostałyśmy świadectwa i dopiero w owym czasie zrozumiałam, że nadszedł ten wytęskniony czas. Rodzice, w ramach gratulacji za solidne oceny, zadecydowali zafundować mi tydzień nad morzem.

Dla jednych Bałtyk jest przeceniony, jednakowoż dla mnie zawsze będzie najlepszym miejscem na wczasy. Razem z przyjaciółkami pojechałyśmy do miejscowości, która na zawsze zapadnie w mojej pamięci – oczywiście sprawdź przyczepa campingowa. Międzyzdroje przywitało nas piękną pogodą. Wytęsknione widoki morza oraz szumu fal pognałyśmy, co tchu w płucach na plażę. Ach ile było radości oraz chlapania. Po odpoczynku na plaży ruszyłyśmy w teren.

W pierwszej kolejności zwiedziłyśmy Muzeum Figur Woskowych, w jakim miejscu zrobiłyśmy masę ciekawych i śmiesznych fotografii. Te postaci tam stojące w rzeczywistości wyglądają jak żywe! Oczywiście stamtąd poszłyśmy błyskawicznie na urocze stragany, gdzie nabyłyśmy mnóstwo pamiątek dla całej rodziny. Poza tym po drodze nie mogłyśmy się zdecydować co zjeść, albowiem wielość restauracji i pubów nas oszołomiła.

🧾 ARTYKUŁ SPONSOROWANY

Warto zobaczyć:

1 Odpowiedź

1. Andrzej pisze:

Dubai Frame to ikoniczna konstrukcja oferująca panoramiczne widoki na stary i nowy Dubaj. Zakup Bilety na Atrakcje w Dubaju zapewnia dostęp do muzeum na parterze oraz tarasu widokowego, gdzie podziwiać można zapierające dech w piersiach krajobrazy.